Naptár

szeptember 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30

Friss topikok

  • Mike007: uhhh... nagyon eltalált gondolat menet ;) határozottan tetszik, főleg az a rész, hogy hagyjanak a ... (2008.12.01. 19:41) .......még bízok...nem abban,hogy a barátom,hanem hogy ember.....
  • Bettiy.: Megint új blog. Mert ez megtetszett nagyon. :) Aztán neked meg sok puszi. :) (2008.11.17. 09:53) ^.^
  • Videl(o_O): Ez így van :) (2008.11.13. 15:36) utazás...
  • Bettiy: Új blogom van, mert csak. Majd elmesélem holnap :) (2008.10.26. 18:53) Vau
  • Videl(o_O): (K) (2008.10.11. 23:54) S.O.S.

Idézeteim

Linkblog

Kettősség...

2008.10.18. 22:51 | Videl(o_O) | Szólj hozzá!

Szia Kedves Olvasó!

Igen a cím találó...nagyon.Elveszetettem valamit és megőriztem egy nagyon fontos dolgot.

Elvesztetettem a "családot" ami biztonságot nyújtott,amiről azt hittem,hogy mindig megmarad...hát igen,ne is mondd ismét naív voltam.Megszokás.Hogy mennyire is voltak nekem fontosak?Lejebb elolvashatod...nagyon0.Mindenki,egytől egyig.Az ötből maradt kettő.Jó arány.Az egyik elcsavart fejjel éli a hétköznapokat egy lány oldalán,a másik fenekestűl felfordította a magáról felállított képet a harmadik ember pedig magát adja,háromszorosan ezzel eltiporva magakörül mindenkit,nem törődve azok érzéseivel és gondolatával,csupán sajátjával...kinek mi.Az emberek változnak.Elfogadtam.Szép volt,nagyon jó volt,elmúlt...mint minden ami igazán szép,őszinte és tiszta...sajnos.Nem ez az első és mostmár kezdem kapisgálni,hogy valószínüleg nem ez lesz az utolsó helyzet,amikor emberekben csalódok.Kopp-kopp,hogy visszautaljak előző bejegyzéseimhez...az Élet kopog az ajtón...egyre hangosabban és erőszakosabban...ismerősök is vannak Vele,akik fontosak voltak...

 

Boldog vagyok...biztos vagyok magamban és Benne.Benne akiben a nyugalmat,a biztonságot,a szerelmet,az őszinteséget találtam.Szeretem.Nagyon.Volt egy rövid periódus amikor nem éreztem ezt az érzést,de az Idő segít mindenen...mint mindíg.Ismét villant valami és újra,megint két év alatt kitudja hányadjára.Szerelembe estem megint.Megőriztem azokat a gyönyörű szemeket,a telt ajkakat és a gyengéd szavakat.

Szükségem van Rá,hogy megvádjen,hogy elfogadjon,bíztasson....mert nem az vagyok már aki régen.Gyenge lettem a karjaiban és a védelmében és Neki kell vigyázznia rám...nagyon.Vigyázz rám,bízz bennem,szeressél,irányíts és leginkább SEGÍTS!

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://videl.blog.hu/api/trackback/id/tr7720802

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása