Naptár

július 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31

Friss topikok

  • Mike007: uhhh... nagyon eltalált gondolat menet ;) határozottan tetszik, főleg az a rész, hogy hagyjanak a ... (2008.12.01. 19:41) .......még bízok...nem abban,hogy a barátom,hanem hogy ember.....
  • Bettiy.: Megint új blog. Mert ez megtetszett nagyon. :) Aztán neked meg sok puszi. :) (2008.11.17. 09:53) ^.^
  • Videl(o_O): Ez így van :) (2008.11.13. 15:36) utazás...
  • Bettiy: Új blogom van, mert csak. Majd elmesélem holnap :) (2008.10.26. 18:53) Vau
  • Videl(o_O): (K) (2008.10.11. 23:54) S.O.S.

Idézeteim

Linkblog

A nagybetűs...

2008.05.23. 22:42 | Videl(o_O) | Szólj hozzá!

Ma végre készen lett életem első ÖNÉLETRAJZA!Ohlala!!!Ki gondolta volna,hogy a szülők fenyegetése,hogy majd egyszer felnősz és a saját lábadra kell állnod, ilyen hamar elkövetkezik a mondat elhangzása után?Megrettentem mikor állás keresésem közben azt írták vissza:"...csak küldd el az önéletrajzodat...".Nem is tudom ez a pár mívesen megfogalmazott mondat mintha egyfajta úlevél lenne a "felnőttek világába",ahová az ember azóta vágyik mióta először elmondták neki:"Te még túl kicsi vagy ehhez!"Nem tudom,hogy most pezsgőt bontsak vagy sírjak...hiszen rövid-ám annál szinesebb-18 évem temékeny dolgai egy papírra vetve,feketén fehéren díszelegnek.Azért jó volt látni,hogy sok dologban vettem részt amit sokan nem mondhatnak el magukról...játszottam színházban,mert jókor voltam a jó helyen.Megismerhettem és megutálhattam a cukrászdák bűvkörét,mivel pillanatok alatt letudom buktatni a pár napos fagylaltot és állott süteményt.Pakolásztam is raktárban...tankönyveket.Precizitást tanultam és,hogy milyen nehéz egész nap fizikai munkát végezni és,hogy az nem jó, szval törekedni kell a könnyű munkára,tanulással.Furcsa érzés...apus sms-e jutott az eszemben amelyikben elmondta,hogy ugyan nagykorú vagyok,de az élet még számtalan meglepetést tartalmaz és,hogy nem ismerek még mindent.Ugyan szavazhatok,de nem feltétlenül az a jó amit én gondolok,ismereteim nagyon kevesek a körülöttem előkéhez képest...egy kis pötty vagyok a világban...a felnőttek világában...abban a bizonyos nagybetűsben...

A bejegyzés trackback címe:

https://videl.blog.hu/api/trackback/id/tr14484761

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása